Δευτέρα 14 Σεπτεμβρίου 2015

Πάντα δύσκολη η αρχή!






Πάντα δύσκολη η αρχή,
μανούλα δώσ’ μου μια ευχή,
πάω τώρα στο σχολείο,
θα διαβάζω το βιβλίο.

Η καρδούλα μου χτυπάει,
νιώθω λίγο να πονάει,
ένα αλλιώτικο σχολείο
από το Νηπιαγωγείο.

Τώρα θέλω να μου δείξεις
και στην πράξη ν’ αποδείξεις,
ότι θα ‘μαι στο μυαλό σου,
στην καρδιά και στ’ όνειρό σου!

Η δασκάλα πώς θα μ’ έχει,
θα μπορεί να με προσέχει,
θα θυμάται τ’ όνομά μου
και θα έρχεται κοντά μου.

Θα μπορέσω εγώ μανούλα
να χω τσάντα στην πλατούλα,
τα τετράδια και τα άλλα,
σαν βουνά θα ‘ναι μεγάλα.

Τώρα θέλω να μου δείξεις
και στην πράξη ν’ αποδείξεις,
ότι θα μαι στο μυαλό σου,
στην καρδιά και στ’ όνειρό σου!

ΣΤΙΧΟΙ/ΜΟΥΣΙΚHΣΠΥΡΟΣ ΛΑΜΠΡΟΥ
ΕΡΜΗΝΕΙΑΠΑΙΔΙΚΗ ΧΟΡΩΔΙΑ ΣΠΥΡΟΥ ΛΑΜΠΡΟΥ


ΑΝΑΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ ΑΠΟ TA: ΠΑΙΔΙΚΑ ΧΑΜΟΓΕΛΑ

Δεν υπάρχουν σχόλια: